الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

شاطر | 
 

 وليد فواز

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
Nour.m
 
avatar

الـجــــــنــــــــــــس : ذكر
عـــدد المشـــاركات : 813
الـإقامـــــــــة : Egy
الـ ـع ــمـــــــــــــــر : 20
مزاجي : تعبان

مُساهمةموضوع: وليد فواز   السبت 19 فبراير 2011, 1:54 pm






الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Nour.m
 
avatar

الـجــــــنــــــــــــس : ذكر
عـــدد المشـــاركات : 813
الـإقامـــــــــة : Egy
الـ ـع ــمـــــــــــــــر : 20
مزاجي : تعبان

مُساهمةموضوع: رد: وليد فواز   السبت 19 فبراير 2011, 2:07 pm

وليد فواز أو علي ما أظن وعن قريب "النجم وليد فواز" في الحقيقة أول مرة شاهدت فيها وليد كان علي هذا البرنامج في الحقيقة هو ممثل بارع مغني رائع يمتلك الموهبة والمظهر و أكيد مش شبه أحمد مظهر لاحظت بعد ذلك رؤيته في مسلسل "حكايات بنعيشها"
للفنانة ليلي علوي ، وكان ذلك بمحض الصدة لم يخلو دوره من حس الدعابة كما تعودت عليه ثم رأيته في مسلسل آخر وهو"أهل كايرو" وكالعادة لم يترك الدور الكوميدي البسيط المحبب ولو رأيتم إعلانات جيل هير كود في النسخة التي الحاكوا فيها حكاية " إن في الدواء سم قاتل " هم غيروه وخلوه " إن جيل هير كود به سم قاتل بالنسبة لي فهو ممثل مبدع رائع . وأتمني له مستقبلاا
مليئاً بالنجاح والزهو .








الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
sally
..عضو منورنا..
..عضو منورنا..
avatar

الـجــــــنــــــــــــس : انثى
عـــدد المشـــاركات : 196
الـإقامـــــــــة : elNourCafe
الـ ـع ــمـــــــــــــــر : 28
مزاجي : مبسوطة

مُساهمةموضوع: رد: وليد فواز   الأحد 20 فبراير 2011, 12:43 pm

أيه يا ولا ده إنت كنت شغال في قنا الجزيرة قبل ما تعمل المنتدي ده وللا إيه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Nour.m
 
avatar

الـجــــــنــــــــــــس : ذكر
عـــدد المشـــاركات : 813
الـإقامـــــــــة : Egy
الـ ـع ــمـــــــــــــــر : 20
مزاجي : تعبان

مُساهمةموضوع: رد: وليد فواز   الأحد 20 فبراير 2011, 1:26 pm

أولا : إيه "ولا" دي

ثانياً: أيوه بقه عنك مشكلة





الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
sally
..عضو منورنا..
..عضو منورنا..
avatar

الـجــــــنــــــــــــس : انثى
عـــدد المشـــاركات : 196
الـإقامـــــــــة : elNourCafe
الـ ـع ــمـــــــــــــــر : 28
مزاجي : مبسوطة

مُساهمةموضوع: رد: وليد فواز   الثلاثاء 22 فبراير 2011, 12:36 pm

لا يا سيدي - وزي ما بيقول المثل " إن كان ليك حاجة ... "
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Nour.m
 
avatar

الـجــــــنــــــــــــس : ذكر
عـــدد المشـــاركات : 813
الـإقامـــــــــة : Egy
الـ ـع ــمـــــــــــــــر : 20
مزاجي : تعبان

مُساهمةموضوع: رد: وليد فواز   الثلاثاء 22 فبراير 2011, 1:18 pm

أيـــــــــــــــــــــــه ده ، ده أنت قديمة قوي





الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
catsamir
..عضو نشيط..
..عضو نشيط..
avatar

الـجــــــنــــــــــــس : ذكر
عـــدد المشـــاركات : 237
الـإقامـــــــــة : october 6th
الـ ـع ــمـــــــــــــــر : 30
مزاجي : نائم

مُساهمةموضوع: رد: وليد فواز   السبت 23 أبريل 2011, 11:51 am

هو أنا معرفوش بس من الفيديوهات دي شكلة ممثل حلو و هحاول أتابعه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Nour.m
 
avatar

الـجــــــنــــــــــــس : ذكر
عـــدد المشـــاركات : 813
الـإقامـــــــــة : Egy
الـ ـع ــمـــــــــــــــر : 20
مزاجي : تعبان

مُساهمةموضوع: رد: وليد فواز   السبت 23 أبريل 2011, 12:55 pm

إن شاء الله يا سيدي





الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
وليد فواز
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديات برق :: المنتديات المنوعة :: أغاني|Songs-
انتقل الى:  

Powered by ahlamontada® Version phpbb2
Copyright ©2012 - 2013, Rock Enterprises Ltd.
تصميم :
NOUR
~ |[ .. جميع الحقوق محفوظة لــ منتديات برق .. ]| ~

Security by i.s.s.w