الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

شاطر | 
 

 يعني أيه..كولا زيرو

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
catsamir
..عضو نشيط..
..عضو نشيط..
avatar

الـجــــــنــــــــــــس : ذكر
عـــدد المشـــاركات : 237
الـإقامـــــــــة : october 6th
الـ ـع ــمـــــــــــــــر : 31
مزاجي : نائم

مُساهمةموضوع: يعني أيه..كولا زيرو   الأحد 24 أبريل 2011, 11:06 pm

انهرضه هنعرف يعنى ايه كولا زيرو












يعني حمادة هلال يكتشف لوحده ان شهداء 25 يناير …..ماتوا في أحداث يناير


يعني طلاب الاخوان يعملوا مؤتمر في الجامعة والأمن يوصلهم الكهربا بتاعة السماعات!

يعنى كل المصريين اللى بره عاوزين يرجعوا مصر يعيشوا و يتمتعوا بالحرية فيها و حسام حسن يهدد الهجرة

يعني فتحي سرور يتكلم عن تزويرالإنتخابات

يعني الإخوان المسلمين يجتمعوا بالمجلس العسكري وأمن الدولة يصبح تنظيم محظور

يعني الجيش يبعتلك مسجات أكتر من حبيبتك

يعني تفقد ذاكرتك وتلاقي امن الدولة محتفظالك بنسخة منها

يعني التراس زملكاوي يعترض لاول مره في التاريخ على ابراهيم حسن ويطالبه بالاعتذار

يعني الاخوان يحضروا قداس والشباب يضرب تموره

يعني البرادعي يطلع عالتلفزيون عادي ومبارك مش لاقي محامي يدافع عنه

يعني فردة الشبشب إللي ضاعت في مصيف اولي ثانوي تلاقيها في أمن الدوله



يعني أمن الدولة يبقى عارف المزة بتاعتك سابتك ليه وإنت لسة مش عارف

يعنى تمورة يعيط و الرجل الى ورا عمر سليمان هو الى يتشهر


يعنى واحد يدخل كلية طب ويطلع صيدلى .. واول قضية يترافع فيها يخسرها

يعنى واحد يشترى خط موبينيل ويشترك فى نظام حكاوى فرندس .. ويكلم خطيبته ببلاش على اتصالات

يعنى واحد يقول ان ابو تريكة بيقف جون فى الزمالك .. ويخلوه مدير نادى الترسانة

يعنى بعد التعديلات الدستوريه .. نطالب الرئيس مبارك بالترشح لرئاسه الجمهوريه

يعنى بعد الثوره و الاحداث دى كلها .. تلاقى المخرج بيقولك معلش يا شباب هنعيد تانى


يعنى خالد يوسف يتصور جنب محمد حسان !!!!!!



يعني .. العثور على كل أغطية كوكا كولا اللي عليها الجادون داخل احد مقرات امن الدولة فى مصر


و زي ما بيقول المثل : هي دي مصر يا عبلة

.............

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
sally
..عضو منورنا..
..عضو منورنا..
avatar

الـجــــــنــــــــــــس : انثى
عـــدد المشـــاركات : 196
الـإقامـــــــــة : elNourCafe
الـ ـع ــمـــــــــــــــر : 29
مزاجي : مبسوطة

مُساهمةموضوع: رد: يعني أيه..كولا زيرو   الأحد 24 أبريل 2011, 11:09 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههه



حلوة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
catsamir
..عضو نشيط..
..عضو نشيط..
avatar

الـجــــــنــــــــــــس : ذكر
عـــدد المشـــاركات : 237
الـإقامـــــــــة : october 6th
الـ ـع ــمـــــــــــــــر : 31
مزاجي : نائم

مُساهمةموضوع: رد: يعني أيه..كولا زيرو   الأحد 24 أبريل 2011, 11:12 pm

منورة .......................
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Nour.m
 
avatar

الـجــــــنــــــــــــس : ذكر
عـــدد المشـــاركات : 813
الـإقامـــــــــة : Egy
الـ ـع ــمـــــــــــــــر : 21
مزاجي : تعبان

مُساهمةموضوع: رد: يعني أيه..كولا زيرو   الأحد 24 أبريل 2011, 11:22 pm

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ


روعة





الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
catsamir
..عضو نشيط..
..عضو نشيط..
avatar

الـجــــــنــــــــــــس : ذكر
عـــدد المشـــاركات : 237
الـإقامـــــــــة : october 6th
الـ ـع ــمـــــــــــــــر : 31
مزاجي : نائم

مُساهمةموضوع: رد: يعني أيه..كولا زيرو   الثلاثاء 26 أبريل 2011, 12:09 pm

العفوووو وشكرااااااااا لمروركوا ..
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Mohammed Hamdy
 
 
avatar

الـجــــــنــــــــــــس : ذكر
عـــدد المشـــاركات : 220
الـإقامـــــــــة : Sohag
الـ ـع ــمـــــــــــــــر : 21
مزاجي : تعبان

مُساهمةموضوع: رد: يعني أيه..كولا زيرو   الأربعاء 15 يونيو 2011, 6:26 am

اقتباس :
يعني الجيش يبعتلك مسجات أكتر من حبيبتك

يعنى تمورة يعيط و الرجل الى ورا عمر سليمان هو الى يتشهر

يعنى واحد يدخل كلية طب ويطلع صيدلى .. واول قضية يترافع فيها يخسرها

يعنى واحد يشترى خط موبينيل ويشترك فى نظام حكاوى فرندس .. ويكلم خطيبته ببلاش على اتصالات

يعنى واحد يقول ان ابو تريكة بيقف جون فى الزمالك .. ويخلوه مدير نادى الترسانة


يعنى بعد الثوره و الاحداث دى كلها .. تلاقى المخرج بيقولك معلش يا شباب هنعيد تانى


هههههههههههههههههههههههه
حلوين خالص
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
يعني أيه..كولا زيرو
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديات برق :: المنتديات الترفيهية :: خمســــة زغزغـــــة-
انتقل الى:  

Powered by ahlamontada® Version phpbb2
Copyright ©2012 - 2013, Rock Enterprises Ltd.
تصميم :
NOUR
~ |[ .. جميع الحقوق محفوظة لــ منتديات برق .. ]| ~

Security by i.s.s.w